Looking for guild

General discussion pertaining to the Demise shard. Off-topic posts will be moderated.
Post Reply
Aeaon
Posts: 4

Looking for guild

Post by Aeaon »

Hello all, new player here, played this game for like 10 years, currently making a mage/tamer/bard, I am looking for a guild, I mainly speak french and I saw there's a "Quebec" guild...an english wouldnt bother me. Easier to start out with people hehe. Thanks!
hrs024
Posts: 2634

Re: Looking for guild

Post by hrs024 »

gluck if u need help lemme no
Last edited by hrs024 on December 10th, 2018, 3:31 pm, edited 4 times in total.
DISCORD NAME hrs024 #0656
User avatar
Made In Quebec
Posts: 777

Re: Looking for guild

Post by Made In Quebec »

Salut Aeaon,

Si tu veux je roule un programme ou est-ce que j'aide les nouveaux et ceux qui revienne en leur donnant une maison et un petit paquet cadeau de base pour commencer.

Malheureusement, à l'instant je ne peux plus placer de maison, mais ce que je ferais c'est te donner une rune pour une place ou tu peux en placer une, avec un peu d'argent pour faire un design de base.

Si ça t'intéresse, laisse moi savoir ;)

En ce qui concerne la guild, si il y a une guild qu'y s'appelle Quebec, je doute qu'elle soit très active, si tu veux vraiment pouvoir t'amuser avec du monde, c'est mieux de trouver une guild active :)

Bonne chance, et bienvenue!
Image
Aeaon
Posts: 4

Re: Looking for guild

Post by Aeaon »

Made In Quebec, j'avais vu ton nom en pensant qu'il y avais une guild Quebec lol. Si tu pourrais m'aider oui ca serais nice! Je vais etre la pas mal tous les soirs de la semaine, de 6 a minuit genre...tu me laisseras ton nom in-game. @hrs024, Yea man I already made a char like you are saying, it will prpbably make another one with these specs, I love taming and tought I would make a normal tamer before making a "champ slaying char". Just to get the feel of the game haha. I tought it would be easier to tame stuff with peacemaking
User avatar
Made In Quebec
Posts: 777

Re: Looking for guild

Post by Made In Quebec »

Aeaon, as tu discord?

Si oui, Emayecue#3776

Sinon je t'envoie un PM vers 8h00 ce soir et je te fais un paquet cadeau :)

Mon main que j'utilise, c'est Celeste
Image
Aeaon
Posts: 4

Re: Looking for guild

Post by Aeaon »

J'ai discord mais mon headset est dead lol, je recommence juste a m'equiper mon vielle ordi a rendu l'ame sa fais plus qu'un an pis la j'avais une blonde fek je gamais plus trop haha. C'est bon je vais etre la a 8h, merci!! :smile:
User avatar
Made In Quebec
Posts: 777

Re: Looking for guild

Post by Made In Quebec »

je fais jamais de bla bla sur discord, c'est juste pour envoyez un message quand je suis pret des fois que tu regarde pas le forum tout le temps.
Image
Valkyrie
Posts: 1096

Re: Looking for guild

Post by Valkyrie »

If need any pet for your tamer let me know. Have few color cu shides looking for home
Don't gain the world and lose your soul; wisdom is better than silver or gold.


Discord: Maya/FireFly#0573
Aeaon
Posts: 4

Re: Looking for guild

Post by Aeaon »

Valkyrie, I would gladly welcome them, but I only got to 80 taming in a day haha, I need like 101.1 if I remember correctly?
Post Reply